Самооцінювання закладу освіти: ефективний інструмент підвищення управлінської діяльності

20 жовтня відбулося чергове засідання Школи молодого керівника з теми «Самооцінювання закладу освіти: ефективний інструмент підвищення управлінської діяльності».

Питання важливе, не просте, з масою питань, дискусій, відповідей. Учасники зустрічі використали дієвий інструмент – оновлену Абетку директора, яка дає чіткі і зрозумілі орієнтири щодо дотримання вимог та критеріїв для оцінювання якості освітньої діяльності за напрямками управлінських процесів, освітнього середовище, педагогічної діяльності та систему оцінювання навчальних досягнень учнів.

Обговорили процедури вибору напрямку оцінювання на навчальний рік, створення команди, документування та підведення підсумків.

Традиційно торкалися актуальних питань шкільного сьогодення, розглянули методичні рекомендації здійснення волонтерської діяльності у закладі освіти, затвердили річний план роботи ШМК, який спільно склали відповідно потреб учасників школи.

Не обійшлося без рефлексії – кола очікувань і результатів. Засідання відбувалось у формі дієвого тренінгу планування і реалізації роботи в команді, що можна аплікувати як форму проведення управлінських заходів у своєму закладі освіти.