Як подолати виклики, які постають перед освітянами в умовах воєнного часу?
Дистанційно навчати учнів початкової школи неможливо без цифрових освітніх технологій.
23 лютого голова Асоціації Міст України Віталій Кличко та віце-прем’єр-міністр, міністр Цифрової трансформації Михайло Федоров підписали Меморандум, об’єднавши зусилля в питаннях цифровізації країни.
Це відкрило шлях до реалізації проєкту «Подолання цифрової освітньої нерівності в Україні. Інноваційний прорив».
Асоціація міст України спільно з ГО «Центр освітніх реформ Наші Діти» оголосили конкурс грантів в якому взяла активну участь Новояворівська ТГ. На умовах співфінансування в два етапи було придбано електронні засоби навчального призначення (дидактичні мультимедійні контенти):
– І етап – придбано 3 комплекси на суму 106 500 грн., додатково отримали 12 комплексів на суму 426 000грн.
– І етап – придбано 14 комплексів на суму 499 950 грн., додатково отримали 16 комплексів на суму 568 000грн.
Таким ефективним засобом навчання є комплекс «КМ МЕDІА Еd Рrofi».
Для кожного класу від 1-го до 4-го включно до всіх навчальних предметів пропонуються цікаві, але науково витримані, прості для засвоєння відео, до яких мають доступ і вчитель, і учні.
Учитель керує освітнім процесом. Батьки високо оцінюють дистанційне навчання за «КМ МЕDІА Еd Рrofi», бо дітям подобається такий формат навчання.
Методисти, які досліджували ефективність використання цього ресурсу, стверджують, що ефективність організації навчальної діяльності значно зросла.
НУШ націлює на створення сучасного освітнього середовища в навчальному процесі – використання «КМ МЕDІА Еd Рrofi» на уроках 1-5 класах надає можливості для створення сучасного і змістовного освітнього середовища.