Нові державні стандарти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.
МОДУЛЬ 3.
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Українські та міжнародні експерти послідовно наголошують саме на формувальному оцінюванні як ефективній стратегії підвищення рівня навчальних досягнень учнів і наголошують на тому, що критично важливо зберегти цінність формувального оцінювання при плавному переході з початкової школи у 5-6 класи.
Тому сьогодні дізнавалися про таке:
- що таке формувальне оцінювання і навіщо воно;
- намагалися зрозуміти, наскільки педагогічна практика у нашій школі включає в себе елементи формувального оцінювання;
- аналізували свою педагогічну практику: що ми вже робимо для компетентнісного навчання, а над чим ще варто попрацювати;
- ознайомлювалися з техніками формувального оцінювання, з елементами формувального оцінювання.
- говорили про важливість критеріїв у формувальному оцінюванні й освітньому процесі загалом.
- також про те як ставити запитання, які зацікавлюють.
- і, що дуже важливо, як надавати зворотний зв’язок.