Продовжуємо навчатися на курсах шкільних команд. Модуль 3. Оцінювання результатів навчання учнів..

Нові державні стандарти вимагають нових підходів не лише до організації навчального процесу, але й до оцінювання навчальних досягнень учнів.

МОДУЛЬ 3.

ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Українські та міжнародні експерти послідовно наголошують саме на формувальному оцінюванні як ефективній стратегії підвищення рівня навчальних досягнень учнів і наголошують на тому, що критично важливо зберегти цінність формувального оцінювання при плавному переході з початкової школи у 5-6 класи.

Тому сьогодні дізнавалися про таке:

  • що таке формувальне оцінювання і навіщо воно;
  • намагалися зрозуміти, наскільки педагогічна практика у нашій школі включає в себе елементи формувального оцінювання;
  • аналізували свою педагогічну практику: що ми вже робимо для  компетентнісного  навчання, а над чим ще варто попрацювати;
  • ознайомлювалися з техніками формувального оцінювання, з елементами формувального оцінювання.
  • говорили про важливість критеріїв у формувальному оцінюванні й освітньому процесі загалом.
  • також про те як ставити запитання, які зацікавлюють.
  • і, що дуже важливо, як надавати зворотний зв’язок.